Lalalasam karbonhidratlı besinler fazla mı tüketiyorsunuz benimde ilk başlarda sizin dediğiniz gibi çok fazla göbeğim çıktı bir anda sonra ben ekmeği makarnayı vs o tarz şeyleri kestim diyecek kadar azalttım bol su içiyorum yemeğimi kaşıklayarak yiyorum meyve yiyorum bir öğün ve daha çok protein besleniyorum şuan karnım normale döndü