Esrali97 gece 12 sen sonra bir şey yemememi sabah en geç 9 da hastanede olmamı söylediler. Gittik giriş yaptılar, odama çıkardılar hemşireler geldi bilgi verdi, imzalanması gerekenleri imzaladık, hemşireler gerekli bilgileri aldılar. Üzerimi değiştirmemi istediler hastane önlüğünü getirdiler. Giydim nst ve serum bağlandı. Doğum zamanına kadar bir kaç serum değişti su ihtiyacını ve açlık ihtiyacını da hafifletmek için. Özgül hsnım geldi bilgi verdi. Odayı falan süsledik biz de sonra doğuma indirdiler