1Gurbetcicegi 7-8-9 haftalık hamişler ufaktan bir şeyler almaya başladınız mı ya da ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz 💃🏻
Behacetler 1Gurbetcicegi ilk gebeliğimde 25. Haftada bebeğim erken doğmak zorunda kaldı cinsiyeti öğrendikten sonra birşeyler almaya başlamıştım ama bebeğimi kaybettikten sonra aldığım herşey yük oldu bana .o yüzden şimdi ağırdan alıcam birşeyler alma konusunda gönül bu illaki hevesleniyor ama acele etmemekte fayda var
minnosbirkiz 1Gurbetcicegi 15 haftalığım, çocuğumun bütün kıyafetleri, ıvır zıvırları tamam 😁 bi bebek arabası, beşiği, odası vs kaldı, onlarıda Allah nasip ederse Eylül gibi yaparız dedik 🥳
Lalaydnn 1Gurbetcicegi bende 9+2yim valla reflü yatağını aldım birkaç ortak kıyafet aldım biberon aldım bide baktığımız bebek arabası indirme girmişti onu da aldım 😂 ama şimdi biraz cinsiyet öğrenen kadar beklicem cinsiyet öğrendikten sonra tam gaz yine devam 😀rabbim nasip ederse 🤲🏻
Semakeles61 Ben daha 5+6 dayım ama sizin yazdığınız haftalar çok erken değil mi bişey almak için 🤭 sanırım ilk çocuğunuz heveslisiniz ama birazcık büyüsün annesi cinsiyeti de belli olsun alırsınız
1Gurbetcicegi Semakeles61 evet haklısınız ilk bebeğim ama henüz hiçbir şey almadım benimde aklımda cinsiyete kadar beklemek var ☺️
1Gurbetcicegi Behacetler öyle mi 🥹 inşallah sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun 🌸 evet bende erken olduğunu düşünüyorum bide sizlere sormak istedim ☺️
Semakeles61 Behacetler bende ilk hamileliğimde cinsiyeti öğrendikten sonra bikaç bişeyler hevesleyip almıştım ama erken doğum yaptım bende sonra pişmanlık duyuyor yeterli sağlıkla gelsinde para olduktan sonra bir günde bile alınır
Behacetler Semakeles61 kesinlikle öyle rabbim hepsini sağlıklı sıhhatli zamanında doğmayı kucağımıza almayı nasip etsin hiç kıyafeti olmasa bile çıplak kalacak değil ya önemli olan sağlıklı zamanında doğması