_ozlmm ben ilk gebeliğimde de doğum sürecinde de kendisinin ilgi ve alakasından çok memnun kalmıştım. O yüzden yine ona gidiyorum. İlk doğumum için çok kolaydı diyemem ama bunun Canan hanımla bir alakası yok. Açılmam uzun sürdüğü ve tecrübesiz olduğum için yorucu oldu. Şimdi de 21 haftalık gebeyim, bir şey sormaya gerek kalmadan kendisi her şeyi tane tane açıklayan , her soruya ilgiyle cevap veren olumlu tatlı bir doktor.