Mucizem0301 Merhabalar 16+2 haftalik hamileyim.16.haftaya kadar yüksek ihtimalle erkek dendi.Bugu. gittiğimde büyük ihtimal kız dedi.Bu şekilde olup değişen var mı? Ki benim için sağlıklı olsun değişmiyor da insan merak da ediyor.