18 haftalığız artık ve ikinci gebeliğim olduğu halde hareketlerini doğru düzgün hissetmiyorum. Bir de en son kontrolde (birkaç gün öncesi) doktor ilk herşey yolunda dedi bebeğin arkası dönüktü sırtını görüyorduk cinsiyeti görmek için salladı etti zar zor gösterdi, her şey normal görünmese bi sıkıntı mı var falan dicem dedi (orda da ayak bileklerine varınca oynatıyordu ultrasonda gördük) sadece cinsiyeti zor gösterdi diye bunu söyledi, ama annelik iç güdüsüyle evham yapıyorum hareketleri de hissetmeyince. 2.gebeliği olup hareketleri geç hisseden var mı?