Daha önce bi çok kez yapmıştım ama negatif olduğu için çizgi oluşmaya C’den başlamıştı hamileyken yaptığımda çizgi T harfinden itibaren oluşmaya başladı çoğu arkadaşımda böyle oldu sanırım T harfinden başlayınca gebelik oluyormuş böyle bişey olabilir mi ?
Belki buradaki hanımlara fikir olur🌸