feridelevent_08 bende dün saat 11 de oldum geçen ay yine iğne olmuştum ama tutmamisti bu ay ikinci iğne oluşum daha önce 2 kez bu şekilde hamile kalmıştım a bu kez hemen işe yaramadı ama bu ay daha umutluyum çünkü biri 19 ,biri 17 mm iki yumurta oluştu inşallah hepimize faydası olur en kısa zamanda 🥰