Bebekistiyorum392 Reglime 5 gün var bugün biraz pembemsi kahverengi gibi akıntım başladı ve erken gebelik testi yaptım şu şekilde bakabilir misiniz rica etsem 🌸 https://share.icloud.com/photos/02auzFsm_C4g5BIFb7LQ0ziQA
turkan403 Bebekistiyorum392 sanki ip gibi ince bı çizgi var ama blmedm reglnz geçince Yapı benmde leknmem oldu 7gun gecikme ve dün yapmştm sonradan çıktı çizgi bekliyorum testlere bazen güven olmuyo en güzeli kan testi
Smpnck Bebekistiyorum392 çok silik görünüyor gibi benim 7 gün var benimde bugün çok az lekelenmem oldu ne zaman test yapmalıyım
Bebekistiyorum392 _Atasoy canım evet ama böyle akıntımda gelince çok kafam karıştı adet olacakmışım gibi geliyor
_Atasoy Bebekistiyorum392 yerleşme kanamasıdır büyük ihtimal mümkünse biran biran önce kan verip gebeliği kesinleştirmen gerek canım belki düşük bi ölçüde öğreneceksin takip etmen lazım kimyasal gebelik olmasın diye
Bebekistiyorum392 Smpnck canım valla bende bilmiyorum ama en kesin adet günü falan diyorlar ben de lekelenme olduğu için bugün yapayım dedim
Smpnck Bebekistiyorum392 yarın eczane bulamam heralde en iyi ihtimalle pazartesine kaldı başka ne belirtilerin vardı canım
Bebekistiyorum392 Smpnck benim aşırı derece de bel ağrım var ve karın ağrısı regli gibi ama göğüslerimde herhangi bir ağrı yada hassasiyet yok senin
Smpnck Bebekistiyorum392 benimde kasık ağrım var gögüslerimde bişey yok aşırı yeme isteği genel yorgunluk ve uyku isteği var
_Atasoy Bebekistiyorum392 hayırlısı olsun canım ama gelecek belki de bugün hamile olduğunu öğreneceksin Allah’a sığın sadece kardeşcim 🥰🥰