Kızlar ben Eskişehir Osmangazi üniversitesi hastanesinde 444 TL muayene ücreti verip yaptırdım . İstanbul’da oturuyorum . Trenle gelip gittim bana maliyeti hem daha ucuz oldu , hem gezdim hemde güvende hissediyorum yok yurt dışına gidecek incelenecek vs . Evet sonuçları 1 ay sonra çıkıyor ama bu firmalara güvenmiyorum hakkında bir sürü şey okudum . En güvenilir bu geldi . Hemde devlet karşılıyor benim adıma .