Sevginur61 Kızlar eğilip doğruldukça hareket ettikçe belimin sadece sol tarafında batma gibi ağrı oluyor dünden beri var 27+3 haftalığım normal bi durum mu bunu merak ettim yoksa bi doktora gözükmeli miyim zor iş yaptım
Silaybooo123 Sevginur61 bence acile gidin netice de bir cann taşıyoruz. Rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah