Bbk88 benimde öyle. Gebelik öncesi de vardı.. yükselmeye devam edince 15 günde bir kan verdim 4. Ayda düşünce ayda bir kan vermeye başladım şimdi 😊 normali ayda bir. Duruma göre doz ayarlaması yapıyor doktor.
Öyle internette yazıdğı gibi bebek açısından korkutmadı doktor beni açıkçası. Kontrol altında tutabildiğimiz kadar tutalım bir şey olmaz dedi.
Kısacası ilaçlarımızı kullandığımız sürece hayırlısıyla bir sıkıntı olmaz ,😊