MerveDkc35 Kızlar adetim 4 gün gecikti sabah test yaptım ikinci çizgi silik çıktı acaba gebelik var mıdır ilk olduğu için net bir fikir oluşmuyor kafamda yardım eder misiniz
Biranne_64 MerveDkc35 ben ikinci gebeliğimi öyle öğrendim çok silikti hemen randevu alıp gittim dört haftalık hamileymişim bence sende hamilesin git bi doktora yada kan ver
MerveDkc35 Biranne_64 evet benimkide öyle belli belirsiz bir çizgi var pazartesi olsa da bende kan veriyim diyorum ama inanın zaman gecmiyo 😊
MerveDkc35 lilyum_ açıkçası şuan iş yerindeyim sabah çekmek istedim ama kamerada belli belirsiz duruyo açıkçası gözle görülüyor ama bende bilemedim
Biranne_64 MerveDkc35 aynen bilmez miyim bende tam cuma günü yapmıştım testi ve iki gün zor beklemiştim