içeriği iyi diye bunu aldım daha kullanmadım ama yorumlarını okudum herkes düzenli kullanıyoruz ama kansızlık çıktı yetersizmiş falan diyolar kullanan var mı ? Hiç açmamısken değiştirsem mi eczaneden acaba yoksa ilaç iyimi yorum bekliyorum kullananlardan
4,5 aylık bu arada eczacı bir damla demiş ama günde bir damla mı kilo başına mı bir damla kullanıyorsunuz