Asyarslan60 3 aydır düzenli adet oluyorum. Öncesinde abartmıyorum kasik ağrısı yol bel ağrısı hiç bir şeyi hissetmezdim, rahmimi hissetmezdim adet oldugumda da ağrısız olurdu bazen bir yılı asardi bazen 6-7 ay oldum mu da ağrısız. Ben bunu iyi bir şey sanardim. Meme ve rahim kanseri riski içinde sürekli söktürücü kullanmadım. Şuan adetimin yaklaştığını adet ağrıları hepsini yaşıyorum.. tam 3 aydır