Kızlar Mrb benim gorumcemde ileri derecede polikistik var bi tane düşük yaptı kendiliğinden gebe kalmıştı. Ama bi seneye geçti şuan çocuk daha yok üç aydr da adet olmuyo ve iki gün önce kahverengi leke geldi ne adet belirtisi var nede başka bişey böyle olup hamileliği öğrenen varmı ve polikistik olup hangi tedaviyle hamile kaldnz yada öyle hamile kalan varmi.?