Enfal_06 ya benim o kadar karmaşık ki. Kanamamı plesantaya bağlamışlardı ama plesantam çok aşağıda değildi. Ve sürekli ciddi anlamda yattığım halde haftada 1 kanamam oluyordu. İdrar kan tahlili verdim daha yeni. Yüksek enfeksiyon ve idrarda kan çıktı. Acaba diyorum kanamalarımın sebebi enfeksiyon olabilir mi. Antibiyotik ve tek kullanomlık saşe verdi doktorum 2-3 gündür kullanıyorum