Kubrakubra121 Bayanlar yine ben geldim 😅 ovulasyon testim 2 gün önce de koyuydu böyle iki günü değerlendirdim bugüne çatlama bekliyordum ama iki farklı testte de bu şekilde çıktı çatlamayı mı beklemeliyim yoksa değerlendirelim mi 🥰🌸
Asyarslan60 Kubrakubra121 yumurtlama devam canım ,eğer 2 gün değerlendirdiysen bugün bekle,yarın catlama da değerlendirirsin bence
Kubrakubra121 Asyarslan60 evet değerlendirdim bir de benim hiç belirtim yok herkeste olması şart mı göğüs ağrısı kasık vs
Asyarslan60 Kubrakubra121 vallahi canım bende oldu ilk defa bu ay ,ondan önceki zamanlarda bende de hiç olmuyordu şart değil