FatmanurCo Benim annem de zamanında kardeşime hamileyken bi doktor alttan muayene etti ve eldiven elin de elleri kan için de yanıma geldi ve Kardeşin ölmüş annenin içinde çürümüş dedi hemen kürtaja alacağız dedi o zamanın parası mesela 500 tl diyelim annemin üzerinde 300 tl vardı babamı aradı ama annem perişan halde çok üzgün babam geldi annem ağlıyordu bebeğimiz öldü diye çok üzgündü babam da bir de devlet hastanesine gidelim dedi Zeynep kamile gittik annemin çok fazla kanaması vardı doktor çıktı odadan ve bebek çok sağlıklı cinsiyeti de erkek dedi biz şok olduk annem sevinçten ağladı o Sevinç’le hastaneye dava vs açmadı ama şimdi ki aklım olsa Atlas Hastanesi için uğraşırdım dava açardım.