16 gün önce sezaryen oldum dün dikişimde yara fark ettim ve gece içinden sıvı geldi bugün doktora gittik yağ lezyonu gibi bir şey dedi antibiyotiğe devam etmem gerektiğini söyledi normalde bitmişti sizin tam olarak ne zaman iyileşti sezaryen yeriniz artık çok sıkıldım bu durumdan bir an önce iyileşmek istiyorum 😒