Melikemrvvv Kızlar saçma bir şekilde hamileyken saçını kestirirsen bebeğin ömrü kısalır diye bi inanç duydum takıntılı biriyim o yüzden kafama çok taktım kestiremiyorum saçımı 😅 siz kestirdiniz mi ya da böyle bişey duydunuz mu
CokCahilsinKeskeOlsen Melikemrvvv Allahmıyız da bir saç kesimi ile bebeğin ömrünü belirleyelim batıl inanç başka birşey değil alacağı nefes varsa herşeye rağmen yaşar. Vadesi kısaysa da bunu saça bagalayamayiz bebeğin
Lenaa1 Melikemrvvv Valla bende kestireyim dedim kuaför e kadar gittim sonra korktum vazgeçtim yapamadım ☺️Doğumdan sonra ya nasipse artık 😂
Hilal2901 Melikemrvvv ikisinde de kestim valla bu sıcaklarda o hamilelik sıkıntılarıyla kestim gitti 😂😂
Ferman21 Ilk hamileligimde cok baski yaptilar o konuda yok omru kisalir yok bacagi kolu kisa olur die amaa haziran ortasi dayanilacak gibi degildi vee kuaforum de kesmek istemedi gittim baska yerde kestirdim 😄😄😄😄
gizemvatanseverbal Melikemrvvv batıl inançlara pek inanmam ama korkumun önüne geçti 😂😂 maalesef kestiremedim, doğumdan sonra kestireceğim
elifdemir09 Bende çok stres oldum bu konu yüzünden ama bu sıcaklar çekilir gibi değil kestirdim valla dinen bi dayanağı yok batıl inanç o yüzden birazda hamilelikte konfor önemli
EceNaz26 Melikemrvvv maalesef duydum aklı kıt olur şekli de var, valla ben kesiyorum inanmayın böyle şeylere zaten psikolojimiz iyi değil seviyorlar korkutmayı 😄
Sinemb1406 Melikemrvvv ilk kızıma hamileyken 3. Ayımda kestirdim. 5 aylık hamileyim 2. Kızıma. 2. Ayımdayken tekrar kestirdim saçımı 😁 Çok şükür ters giden bir durum yok.
Niloyaaaaa Melikemrvvv bunlar batıl inanç saç kesimiyle bebeğin ömrünün ne alakası var Rabbim ona bir ömür yazmış zaten kestirebilirsiniz böyle şeyleri düşünmeyin benimde hormonların etkisiyle çok uzayıp şekilsiz olmuştu ve 4. Ayımda kestirdim mis gibi ☺️
Biranne_64 Melikemrvvv ben kestirmek istiyorum ama kıyamıyorum ya ama tabikide batıl inanç bunlar saçma sapan hurafeler