Zehraaas Kızlar SAT göre 5+3 deyim dün kan verdim beta 11300 çıktı yüksek geldi normal mi acaba daha henüz ultrason bakılmadı erken diye gitmedim
CokCahilsinKeskeOlsen Zehraaas Değer normal herkesin değeri farklı olur kimi sizin haftalarınızda daha düşükken değeri kimi aynı sizin değer gibi yüksek oluyor normal yani
elifozkann Zehraaas benimde yüksekti ama tek bebek genelde erkek bebekler cok yüksek oluyo diyolar ne kadar doğru bilemiyorum
Zehraaas elifozkann hiç duymadım ama bi oğlum var bide kız olursa hayırlısıyla kapatırım defteri diyorum bakalım sağlıklı olsunlar da☺️☺️
Zehraaas Deletedmom_116 yaa aslında sevindim bi oğlum var ikiz zorlar tabi hayırlısı net tede öyle yazınca sorayım dedim