ozlemprlk16 Kızlar tekrar merhaba bursa osmangazi aritmi hastanesinde doğum yapan var mı aranızda hangi doktoru önerirsiniz birde muayene ve doğum ücreti hakkında bilgi verebilir misiniz,?
Aysuns16 Şuan 1000 TL oldu muayene ücreti. Yılda 2 kez zam oluyor Ocak ve Haziran’da . Opr.dr. Nagihan uzun’ a gidiyorum. Memnun muyum? Soru cevap seklinde gidiyor tarzı o. Genel olarak 6.haftamda başladım şuan 35.haftadayim memnunum.