Neferut ya var ya 12+1de devlette erkek gibi dedi 13+5 te özel erkek dedi dün rutin kontrol vardı devlet hastanesinde 15+0 dik dedi ki göstermiyor uyuyo uyandirdi😅 bağdaş kurdu sonra 😅 baktı baktı göremedi sonra dedi ki kız gibi sanki ama sankiyle iş yapmayida sevmem dedi sonra dedi şu kordon mu çözemedim birsey de var gibi dedi😅😅 ben kesin erkek gözüyle bakiyodum😅😅 tam muallakta kaldık bakalım 2 hafta sonra gel kesinlestirelim dedi😅😅