sweetmom_ Kızlar dün Ovitrelle iğnesi oldum. Bu sabah kalktığımda deli gibi yanmam vardı idrar yolu enfeksiyonu. Şuan fitil kullansam enfeksiyon için sıkıntı teşkil eder mi? Lütfen yardımci olun aşırı yanmam var ve çok canım acıyor 😢
Asyarslan60 sweetmom_ kuzum doktoruna danış istersen,bende vurulmuştum böyle bi şey yaşamadım ama fitil yaptığımda doktor ilişki önermiyordu..en iyisini doktorun bilir Sadece idrar yolu enfeksiyonuna en iyi çözüm bol bol su içmek
Md20 sweetmom_ o dertten bnde muzdaribim fitil korkuma kullanmıyorum ama enfeksiyonla da çocuk olma ihtimali var mi bilmiyorum
sweetmom_ Asyarslan60 tamam canım çok sağol. Bende sabahtan su içiyorum sıkı giyindim ayaklarım ısınınca biraz geçti
sweetmom_ orkidemm_ ayy iyi ki söyledin vallaha. Bilmiyordum. Şuana kadar bir şey kullanmadım bol su içtim bir de ayaklarımı sıcak tuttum. Yataktan çıkamıyorum
sweetmom_ Md20 ben sormuştum idrar yolu enfeksiyonu gebeliğe engel değil. Rahmim yumurtalıklarim temiz ve sağlıklıymis tabi dikkat etmem gerekiyo çünkü gebelikte bol içmek gerekliymiş Allah korusun düşük riski oluyormuş