Kızlar ağrı oluşması için 6 tane ilaç 2’şer saat aralıkla verildi ilk 5 kadar bişey yoktu 6’cıyı alınca uyumak istedim ağrı yoktu çünkü dönerken su patladı hemen asagı doğuma gittim 3 cm açılma vardı belden iğne vurdurdum ağrı hissetmemek icin onu vurduktan 1 saat sonra 7 cm açılma oldu ağrı çoğalsın diye ilaç serumla verdi hemen 7 cm sonra doğum başladı zaten 4-5 ıkınmada kafayı gözüktü bikez daha ıkınınca kafa çıktı son kez ıkın tamamen gelsin dedi ıkındım doğdu hemen cok şükür ama Allah herkezin yardımcısı olsun normal doğum cok zor ama sonu güzel istediğin gibi kalkıp gezebiliyorsun bu arada sadece 1 dikişim var
Bebeğim
52 cm
3.910 kilo