Minikbaserrr Kızlar 30un da 31inde pik gördüm 29 unu ve ayın 31ini değerlendirdim test için daha erken mi sizce yapayım mıııı erken gebelik testi var
Zynp12 Minikbaserrr henüz erken canım cikmazsa üzülürsün strese girersin. İnşallah vardır çıkar ama 15 inden sonra yap daha net olur
Pamiramsi Minikbaserrr ooo yap o zaman bende de var bir stok boşuna mı aldık ahahah ben her gün test atıyorum buraya 😂 🌝
Pamiramsi Minikbaserrr bu arada ben gebeliğimi öğrendiğim zaman hiç bir belirtim yoktu olabilirsin yani 😍😂
Kivircik01 Minikbaserrr bende çoookkk sabırsızım ama belki tuttu henüz erken diye göremeyip üzüleceksin onun için dedim ama dayanamam diyorsan dene 🙃
Minikbaserrr Pamiramsi ay inşallah aşkım yumurtlama da bile şans eseri öğrendim onda da ağrı sancı yaşamadım
Kivircik01 Minikbaserrr vaaar çok ama dün negatif çıktı üstelik 9 gün geciktim. Adet ve hamilelik belirtileri çok benzer belki adetim gelecek bebeğim