Hivv hiç üzülme o sana şefaatçi olacak öyle düşün bende 4 aylık oğlumu düşük yaptım 7 martta Şuan 5 haftalık hamileyim rabbim sana da nasip eder bende çok stres yaptım gerildim burda okuduklarımda etkiliyordu 1 yıl olmadı 10 ay olmadı diyenlerin yorumlarını okudukça gerildim kadın doğuma gittim rahim e baktı temiz çıktı tahliller herşey hap verdi folik asit verdi klomen yazdı sonra duphaslon yazdı bunları kullandım bide beslenmeme dikkat ettim o ay hamile kaldım