Dlnshn02 Merhaba 20 haftalık hamileyim normalde bebeğin hareketlerini hissediyorum ama dünden beri pek hissedemedim. Hareket etmesi için uzanıp dinlendin şekerli şeyler yedim ama yine hissedemedim. Bi şey olmamıştır dimi
Hasibeeee Dlnshn02 bir şey olmamıştır bence ağrın kanaman olmadıysa ama yine de için rahat etmesi için bi doktora gidebilirsin canım
Dlnshn02 Hasibeeee yok hayır herhangi bi ağrım ya da kanamam yok. Biraz hareketli bi bebek hissetmeyince endişeleniyorum