Pamiramsi Nisamelek hamile de olabilirsin canım burda bir çok kişi adete yakın ovülasyon testlerinde pil görüp gebelik testi yapıyor ve hamile olduğunu öğreniyorlar :)
CokCahilsinKeskeOlsen Nisamelek yumurtlama yok LH hormonunun biraz artmış ondan dolayı hafiften koyulaşma olmuş onun dışında pik değil yani
Alone Nisamelek cnm yumurtlama değil o. 28 Mayıs da pik olmuş. Yani 28-29-30 unu değerlendirmen gerekiyordu umarım değerlendirmişsindir. Eğer bebiş tuttuysa da gebelik testinde çıkmaması normal 2-3 gün sonra test yap
Nisamelek Pamiramsi gebelik testi negatif çıktı birde bu o kdr pik değil ama geçen seferde yani ayin 27 sinden böyleyken Bi anda koyuya döndü kafam çok karışık 😔😔😔
Pamiramsi Nisamelek bu testler psikolojimizi bozuyor ya ben bu ay son diyorum bu ay da hamile değilsem artık yok yumurtlama günü yok test koyulaştı bunlara bakmayacağım artık beynim patlayacak stresten
Nisamelek Pamiramsi çok haklısın iyce kafayı yedim oldum 2 kez catlatma ignesi denedim olmadı sonra bu ovulasyonlara başladım 4 aydr yine olmadı tabi oncesini hic hesaba katmiyorum bile artık son çare bayramdan sonra asilama yaptırcam iyce bunaldım artık 😭😭😭😭