Pamiramsi hayır canım bak ilk yumurtlama 10 Mayıs’ta oldu adetimin 11. Günü 2. Yumurtlama 22 maysita oldu adetimin 24. Günü ovulasyona devam ettim ama baya silik oldu testlerim T çizgisi görünmeyecek kadar sonra hafif hafif koyu oldu adet yaklaşınca olabiliyormuş ama 30 Mayıs’ta T ve C cizgisi aynı koyulukta oldu belirtiler de olunca kesin hamileyim dedim 1 Haziran da tam pik oldu ovulasyon testim hamile olduğumu 2 Haziran da erken gebelik testinde de öğrendim sadece catlamayı değerlendirme imkanı bulmuştum yani birliktelikten 9. Gün zaten senin adetine 5 gün varmış yumurtlama dan 8 gün geçmiş umut hayla var umutsuz olma inşallah güzel haberlerle gelirsin dualarım seninle 😘 prodoctor erken gebelik testi yaparsan yap veya 25 hcg hassasiyeti olan kaset testlerden yap diğer markalar çıkarmadı bende