Asyaaygunkaraman Kızlar 16 haftaya az kaldi göbeğimin alt kısmı ağrıyo sanki bişeyle bastırıliyo gibi 2. Gebeliğim sezeryan yerime denk geliyor ağrıyan yer normal mi