Kivircik01 Kızlarrr 9 gün geçti dün erken gebelik testi vardı onu yaptım negatif çıktı ama adetim de gelmiyorr belli gebelik yokta yine de stres oluyorum yaaa
lilyum_ Kivircik01 bu ay ne kadar cok duyduk böyle regl gecikmesi yaşayıp testte negatif çıkanları. Hava değişiminden mi oluyor acaba. İnsanı strese sokar. İnsallah gec döllenme falandır da pozitifi görürsün canım. Doktora gittin mi peki?
myangelson Kivircik01 2 hafta geciken me ☝🏻 😂😂pazartesiye kadar olmazsam kan vereceğim zaten negatif de yine de bakayım dedim artık. Yumurtlama zamanımı da bilmiyorum bu ay çok değişik geçti o yüzden hesaplar şaştı 🥲
Kivircik01 lilyum_ İnşallah öyledir yanılmamak için bu güne kadar test yapmayıp bekledim ama negatif .. bu ay için gitmedim doktora belirtilerim de var yani İnşallah hamileyim diye düşünüyordum ama değilmiş
turkan403 Kivircik01 ilk mi sizin bennde ikinci çocukta gitm sknti hcbisi çıkmadı umadim anda oldu istedim zaman olmamıştı piskojik belkide
lilyum_ Kivircik01 gebelik testine dayanarak mı diyorsunuz gebelik yok diye. Yoksa kanda da mı negatif gördünüz?
Kivircik01 lilyum_ prodoctor test vardı evde onu yaptım erken gebelik testi negatif çıktı kan vermedim ama olsa çıkardı diye düşünüyorum
lilyum_ Kivircik01 cok düşük degerse çıkmayabilir. Ayy burda neler okuyoruz. Gecikmenin 10. Günü negatif çıkıp 12. Günü pozitufe dönenler var. İnsallah sizin de guzel haberlerinizi alırız 🌸
Kivircik01 lilyum_ ohh İnşallah hepimizi birbirimiz adına seviniriz, umudumu kaybetmek aşama istemiyorum aslında söz konusu hamilelikse insan ne olursa olsun umudunu kaybetmiyormuş 2 yıl oldu ben bunu anladım ❣️
lilyum_ Kivircik01 benim testlerim çok çok silik çıkıyor ben goruyorum fotografta da efektlersem belli oluyor. Ama 3 gündür bu sekilde 2 farklı markada çıktı. Belirginlesmedigi icin gebelik var diyemiyorum ama gölgeli oldugu icin de yok diyemiyorum. Reglime de 1 2 gün var
Kivircik01 lilyum_ yaaa İnşallah vardır kesinlikle silikse olsa çıktığı için kan ver heyecanlandım 😇😇
lilyum_ Kivircik01 benimle aynı testlere sahip olan biri var ve 4.8 gibi bir şey çıktı beta degeri yani doktor var demez bu sonuca o yüzden yarın kan vercem galiba bakalım esime de saha soylemedim. Test yapcam eger yine silik görürsem kan takibi yapcam