Sevvalll42 Seyma2424 yok bu kendi kesesi içinde etrafında beyaz bişey gözüküyo ona diyolar öyle biliyorum ben yanlış değilse
myangelson Seyma2424 yolk sac kesenin içinde oluyor bu kendi kesesi bende 6. Haftada yolk gözüktü 7 de bebek gözüktü hatta yolk sac tek taş yüzüğe benziyordu aynı doktor demişti yüzük gibi duruyor diye 😅
Seyma2424 Sevvalll42 peki altta yazanlar kaç haftalık olduğu falan mı normalde 8 haftalığım geç döllenme olabilir dedi
Ruyagibi1 Seyma2424 ultroson da 5+3 gözüküyor daha bebek gözükmüyor anca 7 hafta da felan anca gözükür geç döllenme büyük ihtimalle
Seyma2424 Sevvalll42 söylemedi dedi kalp atışlarını duyduktan sonra geç döllenmeuse yeni adet tarihi belirleyelim dedi bayramdan sonra tekrar kontrolüm
Sevvalll42 Seyma2424 ha sıkıntı olmaz korkmayın benimkide bi kaç gün geride bakalım bizimde pzt randevumuz var bide burdaki arkadaşlar büyüdükçe bebek haftasını buluyo demişlerdi makinadan makinayada değişiyomuş korkmayın yani