Gnlpinar evet ilk aylarda sizden beslenmiyor. Ondan sonra beslenmeye başlıyor ama yiyebileceginiz şeyleri en azından tansiyonunuz düşmesin diye yiyin, peynir,simit,zeytin,salatalık bunlar bana iyi geliyordu kahvaltıda tuzlu olduğu için midemi bastırıyordu. Ara öğünlerde de yoğurt falan tüketiyordum,yada yoğurt çorbası yapıyordum onu tüketiyordum, o şekil benimde ilk 3 ay zorluydu mide bulantısı tiksinme kırmızı et,yumurta koku olan herşeyden tiksinmistim. Yumurtayı hatta daha 34+4 deyiz 1.5 aydır yeni yiyebiliyorum.