Tumayy aynı valla Dogumdan sonra dikiş atılırken çok ağladım ben de biraz dkişim de fazlaydı uyuşturmadılar da. Çok acı cektim o an. Ama muayenelerden korkmadım kendime hep dedim ki çık çatala sık dişini baksın biticek 2 dakika dayan diye diye yaptırdım😂 korse se kırkım çıkmasına yakındı sanırım taktım ama benimmırgan sarkmam oldu ben hala korseden olduğunu düsünüyorum daha organlar toparlamadan taktıgım için sarktı diye düsünüyorum. Yani o konuya çok sıcak bakmıyorum artık eski usul bezle müslin örtüyle sarmak yeterliydi bence😔