Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum şimdi doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 hafta olmak üzere izne çıkıyoruz ya çalışmadığımız halde bize maaş yatacak 4 ay boyunca
Bu bize yatan para doğum parası mı oluyor yoksa hem 4 ay boyunca maaş alıp doğumdan sonra da devlet bize doğum parası vericek mi
Şimdiden teşekkür ederim yanıtlarınız için