Baby_00 valla bilmiyorum ilk lekelenme başladı pembe kahverengi o da peçete silerken sadece doktora gittim düşük tehlikesi dedi progestan verdi bol istirahat sonra bı an yoğun kanama geçirdim acile gittim kese hertarafta kanama alanı var yatış verdiler bı gece yattım iğne ilaç serum derken durdu kanama fakat lekelenme devam etti yaklaşık 20 gün bende lavabo hariç hiç kalkmadım çok şükür atlattık Allah bı daha göstermesin ama çok korktum gitti sandım