Symyzci 6sı sabahı lekenmem oldu gün boyu bişey olmadı dün sabahta lekenme oldu aksamına biraz kanamam oldu bugün hiç bişey yok adet günümede 4 gün kaldı erken teste bisey cıkmadı yine de gebelik olma ihtimali var mıdır
turkan403 Symyzci regiln geçince yap bende leknmem oldu kesildi yaptm çıkmadı en az 10gun snra yap diyolar bakalim
Dggsd Canmm bende ara kanama yaşadım 35 gün oldu gecikti adet test yapıyorum negatif kan versem ne olur bilmiyorum