Iremparlkc2 Dermotolojiye gitmen lazım ona yazdırman gerekiyor, kadın doğum doktorlarının kaşesi yetmiyor o ilaca, aynı sorunu ben de yaşadım. Devlette bir dermotoloğa gidip rica etmeni tavsiye ederim, hamile olduğun için geri çevireceğini düşünmüyorum 🙏 Doktor bana 3 aylık rapor da çıkardı ki aile hekimine gidip ilacı yazdırabileyim diye.