Tgcarsln idrarda protein kaçağı ve yüksek tansiyon ile alakalı bir durum. Geçen sene preeklamsiden dolayı 25 haftalık erken doğum yapmak zorunda kaldım. Ancak benim çok şiddetli sırt ağrım vardı ben onun için hastaneye gitmiştim ve Ast Alt değerlerim fırlamıştı D-Dimer değerim 22.000 leri görmüştü ancak bende idrarda protein kaçağı ve tansiyon yoktu hastaneye yatışım yapıldı ve iyi korktuğumuz gibi gebelik zehirlenmesi değilmiş denilip ağrılarımın şiddetlenip kusmaya başladım ve tansiyon 170/120 lerde acil sezeryana alındım. Yani seyri herkeste çok farklı ilerliyor ama benim artık ciğerlerim filan çok aşırı su topladığı için patlayacak duruma gelmişti