Gebelik kolestazı diye bir hastalık var ona bakacak doktorunuz. Genelde gebeliğin son haftalarında çıkıyor ciddi ve takip gerektiren bir şey ihmal etmeden gidin mutlaka umarım yoktur. Benim ilk 16li haftalarda sırt kaşıntım olmuştu karaciğer değerlerim yüksekti prilam kullanıyordum ondan olmuş dedi doktor en son. İhmal etmeyin sakın. Bana bir sürü tetkik ultason falan yaptılar