YavrumAnnem Kızlar 23 + 4 hamileyim ve bebeğim 542 grm doktor biraz kafasının küçük kaldığını söyledi 1 haftalık bi gerileme varmış moralim çok bozuk çok ciddi bir gerileme değil dedi ama ben yine de çok üzülüyorum var mı başına böyle gelen 😔😔
YavrumAnnem [bilinmeyen] inşallah cnm inşallah genetiktir gerçi babasının kafası çok küçük ailecek minyonlar
glsmdncr Cnm uzulme benim iki hafta geriden geliyodu bana oyle bisey demedi ama. Doktorlar icin iki hafta geriden gelmesi veya iki hafta onden gitmesi problem degilmis. Sana niye oyle soyledi bilmiyorum. Sadece bu durum ileride artarsa sikintiymis. Benim 2 haftaydi 10 gune dustu sonra 1 haftaya dustu hep normal tarihinden bi hafta geride geliyo ama sikinti olucak bi durum degil dedigim gibi...