Kızlar 12+1 haftalık gebeliğim dün doktor oran vererek %70 erkek olabilir dedi Boyle durumu yasayan varmı sonucu farklı olan oran yuksek geldi bana değişme gibi ama merak ettim erkeklerde yanılma pek olmuyormus diye yazıda okumustum yorumlarınızı ![](bekliyorum