Kelebeekkkk Kızlar bugün tam 40 oldum. Hiçbir belirti yok doğum üzerin pazartesi suni sancı verilecek.suni sancı alanlar tecrübelerimizi alabilir miyim ?
gayesblog Kelebeekkkk yürüyüş falan yapıyor musunuz? Haftasonunu kendinizi yorarak geçirin. Biraz rahatsız edin bebişi 😅 pilates topu vs vs. Yerini çok sevmiş anlaşılan gelmek istemiyor 😅
Kelebeekkkk gayesblog yapıyorum yürüş 1 haftadır son gaz ama gelmiyor 🫠 evin içindede sürekli aktifim ama neye yarar 😫
gayesblog Kelebeekkkk bi tanıdığımız haftasonu 20 km yürümüş pazartesi doğum yapmıştı 😅 yürüyün valla temizlik falan yapın