canimevlat İki doğum yaptım ilkimde çok kanamam olmuştu doktorum korkmustu hatta ikincisinden de önceden kan aldığım için pek olmadı ama yine oldu bayağı zor sezaryanlarim oluyor bazen üçüncü bebişi düşünsem birşey olur mu diye çok korkuyorum
Naz1234- canimevlat merhabalar sizin atoni sonrası süreç nasıl ilerlemisti. Ben doğum yapalı 2 hafta oldu ve Rahim hala toparlanamadi metiler ve transamin içiyorum ne zaman düzelir acaba
Aabb-33 canimevlat merhabalar nasıl olmuştu kanama acaba doğum sırasında mi sonra mı benim de oldu da ilkinde