Yasdervse 5 mayısta boş gebelık yasadım ve kendılıgınden düştü .günümde reglı oldum hıc uzamazdı 2 gün uzadı bu durunu yasayp normale dönen varmıdır yada bılgısı olan lütfen yazabılırmısınız