Hivv Bebeğimi kaybettim 2 hafta önce falan kürtaj oldum. Tekrardan çocuk düşünüyorum 2-3 adet gördükten sonra. Bu süre zarfında folik asit kullanmaya başlamam lazım mı? Ben kürtajdan sonra bıraktım. Devam edeyim mi?
vilanelle Hivv geçmiş olsun ben de oldum bu hafta.. bir ay falan geçsin Maxiper kullanmaya devam edeceğim size de öneririm hem folik asit hem multivitamin sadece biraz pahalı
sutlukahve_ Devam et tabiki doktorlar gebelikten 3 ay önce baslanmasi lazım diyor ben kurtajdan sonra devam etmiştim