SmyEsciv tercihine bağlı kullan istersen ama 25 haftalık erken doğum yapmak zorunda kaldım ve sütüm geldi. Ancak bebeğim yoğunbakımda kaldığı için kucağıma alıp emzeiremedğim için sütüm gün geçtikçe azaldı. Hem bestlak damla hemde takviye olarak bir sürü şey denediğim halde sütüm artmadı. Yani damla sadece abartılıyor onun yerine 3-4 lt su ve dut gerçekten daha işe yarıyor . Çünkü bebeğim sadece 67 gün yaşadı ve denemediğim hiçbir şey kalmadı ayrıca moralin çok önemli stres ve üzüntü halinde süt birden bire kesiliyor sütünün bir başkası ile acaba yetiyormu yetmiyormu diye konuşmak bile etkiliyor . Bunun bilincinde olup kimse ile sütünü konuşmamak ve evet benim sütüm var ve bebeğime yetiyor bebeğimi gereken kadar besleyebiliyorum düşüncesinde olursan hiçbir problem olmaz.