Semihaaaaaaaaaaa Merhaba kızlar. Dün sabah 10 da sezeryan doğum yaptım ama hâlâ sütüm gelmedi hiçde belirti yok napcam lütfen yardım edin
ozgese-s Semihaaaaaaaaaaa hayırlı olsun sağlıkla büyütün 🌸 canım bebeğini bol bol emzir bir de göğüs pompasıyla süt sağıyo gibi hap benim de ilk doğumum da geç geldi göğüs pompasıyla süt çeker gibi yaptım geldi bol bol dene
ece1234- Semihaaaaaaaaaaa ayyy hiç üzülmeyin boş da olsa emzirmeye devam edin benim tam 20 günde tam geldi 2 yaşına kadar da emdi mama takviyesi yapın aç kalmasın bebek ama yine de sürekli emzirin